Aangekomen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jim Feij - WaarBenJij.nu Aangekomen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jim Feij - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Chiang Mai

Door: Jim Feij

Blijf op de hoogte en volg Jim

19 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,
Het eerste reisverslag van mijn reis vanuit south east asia. Na een lange vlucht en twee dagen Bangkok ben ik vandaag aangekomen in Chiang Mai. Het leek erop dag de nachttrein volgeboekt was en er alleen nog plek was om te zitten (14 uur). Gelukkig was er een plaats gecanceld en kreeg ik als nog een bed. Het heeft echter niet mogen baten. Ondanks het bed heb ik geen oog dicht gedaan. Ondanks dat voel ik me redelijk vandaag en kijk ik uit naar het verkennen van de nieuwe steden/plaatsjes die er aan komen. Chiang Mai is een leuk plaatsje in het noorden van Thailand. Perfecte uitvals basis voor vele activiteiten maar de meeste hiervan heb ik vorig jaar al gedaan. Ik zal het plaatsje dan ook morgen alweer achter mij laten een door trekken naar Chang Rai, nog noorderlijker gelegen en weer een stukje dichter bij Laos. Vandaag slaap ik voor het eerst in een zeer basic backpackers hostel voor 3 euro per nacht. Maar ik zal eraan moeten wennen om de reis betaalbaar te houden.

Tot de volgende update!

Lah gorn


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jim

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5027

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 10 November 2014

4 maanden backpacken South East Asia

04 Augustus 2013 - 31 Augustus 2013

Thailand

01 April 2010 - 01 Oktober 2010

Mauritius

Landen bezocht: